2022: Website & New Year’ s Resolutions
Κάθε νέο έτος έχει και τους στόχους του. Είτε μιλάμε για τους προσωπικούς είτε για τους επαγγελματικούς, έχει σημασία να γνωρίζουμε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και κυρίως τις προτεραιότητές μας.
Η Ask Digital team έκανε μία μικρή λίστα με New Year’ s Resolutions, τα οποία αφορούν το online business.
New Year’ s Resolutions στον επιχειρηματικό τομέα
Αρχικά ο στόχος πρέπει να είναι να απλοποιήσουμε την επαγγελματική ζωή μας και να συμβάλλουμε στην ανάπτυξή της. Στη συνέχεια…
- Επαναπροσδιορίζουμε το επιχειρηματικό πλάνο και τους στόχους μας: Κάθε αρχή της νέας χρονιάς αποτελεί και μία άριστη ευκαιρία, για να δούμε ποιοι περσινοί στόχοι υλοποιήθηκαν αλλά και ποιοι μεταφέρονται για την καινούργια χρονιά. Επίσης ποιοι είναι οι στόχοι, που θα θέσουμε για το 2022 βάσει των νέων δεδομένων στην οικονομία κι όχι μόνο; Μία καταγραφή θα βοηθήσει πολύ στο επόμενο στάδιο της υλοποίησης. Οι στόχοι είναι χρήσιμοι ακόμη και στο στήσιμο της ιστοσελίδας.
- Οργανώνουμε συνολικά τη digital εικόνα της επιχείρησής μας: Το διαδίκτυο είναι αυτό που βρίσκει αυτόματα πελάτες, αφού αποτελεί τον πιο άμεσο και targeted πωλητή σου. Επίσης οτιδήποτε απαρχαιωμένο στη digital εικόνα της επιχείρησής σου θέλει αλλαγή και προσαρμογή στα όσα επιτάσσει η νέα χρονιά. Αν για παράδειγμα το website σου είναι πολύ παλιό, μάλλον έφτασε η στιγμή για το redesign.
- Θέτουμε προτεραιότητες: Αν όλα είναι προτεραιότητά σου, τότε δεν είναι τίποτα. Τι εννοούμε; Οι προτεραιότητες είναι αυτά που ξεχωρίζουμε, για να ασχοληθούμε πρώτα. Κάνουμε λοιπόν focus σε όσα πρέπει κι απολαμβάνουμε τα θετικά αποτελέσματα, προτού προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα.
- Δίνουμε την απαιτούμενη προσοχή και σοβαρότητα στα Social Media και κάθε κανάλι προβολής: Η επικοινωνία με το στοχευμένο κοινό σας γίνεται μέσα από τα Social Media. Επομένως χρειάζεται να προσφέρουμε στον χρήστη ενδιαφέρον και διαδραστικό περιεχόμενο, κατευθυνόμενο προς τις πωλήσεις των υπηρεσιών ή προϊόντων που παρέχουμε. Ξεκινάμε με τις βασικές πλατφόρμες απήχησης Facebook, Instagram κι ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης προχωράμε σε YouTube, Twitter, Pinterest κ.ά.
- Συμμετέχουμε ενεργά σε networking events: Τα εντοπίζουμε και συμμετέχουμε, τόσο απλό! Μέχρι τώρα δεν τα προτιμάει ιδιαίτερα ο business Κλάδος, αλλά το 2021 απέδειξαν πόσο σημαντικό κι αποτελεσματικό ρόλο έχουν για συνεργασίες, εύρεση πελατών ή χορηγών και γενικότερα για την εύρεση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών.
- Ξεκινάμε το business Blog: Το ξεκινάμε και μένουμε πιστοί στην τακτική ανανέωσή του με περιεχόμενο, που ενδιαφέρει άμεσα ή έμμεσα το στοχευμένο κοινό μας. Το ποιοτικό περιεχόμενο μάς δίνει καλύτερη θέση στη Google και περισσότερους πελάτες.
- «Ακούμε» τον καταναλωτή και δυνητικό ή υπάρχοντα πελάτη: Μπορεί το παλιό ρητό «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» να ακούγεται- και κάποιες φορές να είναι- υπερβολικό, αλλά σίγουρα βοηθάει η διάδραση κι ενημέρωση με ή από τον πελάτη για τις ανάγκες κι επιθυμίες του. Ό,τι δεν πηγαίνει καλά, φροντίζουμε να το διορθώσουμε και ό,τι αρέσει στον καταναλωτή μας, συνεχίζουμε να το παρέχουμε δείχνοντας μ’ έμπρακτους τρόπους και το «ευχαριστώ» μας.
- Παρακολουθούμε στενά την επιχειρηματική εξέλιξη και γενική πορεία: Ιδανικά day- to- day, εναλλακτικά το κάνουμε κάθε μήνα. Η ενημέρωση και η αντίστοιχη προσαρμογή όμως, πρέπει να γίνονται τακτικά.
- Απαλλασσόμαστε από ό,τι δεν αποδίδει, δε δουλεύει: Ειδικά στην online εικόνα μπορούμε να προχωρήσουμε σε αρκετές αλλαγές, οι οποίες με τη σειρά τους θα οδηγήσουν σε μία ανάπτυξη και στον εκσυγχρονισμό.