Πώς 9 στους 10 θα καταλήξουν σε ένα από τα τραπέζια του εστιατορίου σας
90% των ανθρώπων κάνουν πρώτα μία έρευνα πριν δειπνήσουν σε ένα εστιατόριο – το μεγαλύτερο ποσοστό ανάμεσα σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους!
57% αυτών, επισκέπτονται πρώτα την ιστοσελίδα του εστιατορίου πριν αποφασίσουν να το επισκεπτούν.
33% κοιτούν πρώτα τις κριτικές των άλλων πελατών για το εστιατόριο.
Πηγή: UPSERVE
Όλες οι απαντήσεις, λοιπόν, βρίσκονται στο ψηφιακό πρόσωπό της επιχείρησής σας.
Ξεκινώντας με αυτό το δεδομένο, μένουν λίγα πράγματα να αναφέρουμε σχετικά με το γιατί ένα εστιατόριο οφείλει να έχει μία αξιοπρεπή διαδικτυακή παρουσία. Περισσότερο, θα αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους θα το πετύχετε.
Όταν κάποιος θα επιλέξει να γευματίσει σε ένα εστιατόριο, αναζητά πρώτα να καλύψει την ανάγκη του για διασκέδαση και σε δεύτερο ή ακόμη και τρίτο επίπεδο την ανάγκη του για τροφή.
Συνεπώς, ο στόχος μας είναι να καταφέρουμε να πείσουμε τον υποψήφιο πελάτη μας, ότι πρόκειται να ζήσει μία φανταστική εμπειρία, αν μας επιλέξει.
Η εμπειρία αυτή, ξεκινάει από τη στιγμή που ο υποψήφιος πελάτης σας θα έρθει σε επαφή με την ψηφιακή σας εικόνα. Αυτή είναι η ιστοσελίδα σας και θα είναι η πρώτη εντύπωση που θα σχηματίσει για την επιχείρησή σας. Σαφώς και πρέπει να είναι καλή, αφού θα τον οδηγήσει στο επόμενο βήμα.
Το επόμενο βήμα είναι η περιήγηση στο μενού σας και κατόπιν η κράτηση τραπεζιού.
88% των καταναλωτών ισχυρίζονται ότι η εμπειρία που τους προσφέρει μία εταιρεία είναι το ίδιο σημαντική με το προϊόν και τις υπηρεσίες της.
Πηγή: Salesforce, State of the Connected Customer
Η ASK Digital ως γνώστης του αντικειμένου και των απαιτήσεων των διαδικτυακών χρηστών, έχει κατασκευάσει τα ιδανικά πρότυπα για την ιστοσελίδα για εστιατόριο.
Ανάλογα με το ύφος της επιχείρησής σας, στο marketplace της ASK Digital μπορείτε να δείτε live πώς θα ήταν η ιστοσελίδα του εστιατορίου σας.
Η ομάδα μας έχει μεριμνήσει έτσι ώστε η ιστοσελίδα σας να παρέχει στον επισκέπτη της όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστεί και θα τον οδηγήσουν στο στόχο μας, δηλαδή την κράτηση.
Αυτές οι πληροφορίες είναι:
- Αναρτημένο PDF με το μενού του εστιατόριού σας
Ποιος θα έκλεινε τραπέζι σε ένα εστιατόριο χωρίς να γνωρίζει τις γεύσεις που επρόκειτο να δοκιμάσει; Άλλωστε, το φαγητό είναι διασκέδαση και όλοι έχουμε τα προσωπικά μας γούστα!
- Κατηγορία Events/Εκδηλώσεις
Μία ενημερωμένη ιστοσελίδα για εστιατόρια με εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν ή που πρόκειται να γίνουν, δείχνει επαγγελματισμό. Ο επαγγελματισμός δημιουργεί αξιοπιστία, πεμπτουσία για ένα κατάστημα εστίασης. Ταυτόχρονα, μένετε σε επαφή με το κοινό σας, αυξάνοντας το engagement και την αφοσίωσή του κοινού με την μπράντα σας. Άλλωστε, ένα εστιατόριο αποτελεί μέρος του κοινωνικού γίγνεσθαι και οι πιθανότητες το εστιατόριό σας να αποτελέσει συνήθεια για ένα ευχαριστημένο πελάτη είναι πολλές. Εκμεταλλευτείτε τες.
- Mobile Friendly
58% των χρηστών χρησιμοποιούν την κινητή τους συσκευή για να αναζητήσουν κάτι στο Google. 72% αυτών αφορά φαγητό και ποτό. (πηγή: Hitwise | Connexity )
Η ομάδα μας είναι ενημερωμένη με τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις. Συνεπώς, όλες οι ιστοσελίδες για εστιατόρια της ASK Digital είναι mobile friendly.
- CTA Button (call to action)
Εκτός από το όμορφο design της ιστοσελίδας σας, η ASK Digital εξασφαλίζει το μέγιστο όσον αφορά στη λειτουργικότητα.
Οι αναλύσεις για τη συμπεριφορά ενός διαδικτυακού επισκέπτη, έδειξαν ότι η ύπαρξη ενός κουμπιού που «δείχνει» στον καταναλωτή τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια της περιήγησης του, αυξάνει τις πωλήσεις.
Στην «Ιστοσελίδα για εστιατόριο» η ομάδα μας έχει φροντίσει ώστε να αυξάνετε τις πιθανότητες να κερδίζετε πελάτες. Σε όλα τα σχέδια ιστοσελίδας για καταστήματα εστίασης, υπάρχει κουμπί «Κράτηση Τραπεζιού» σε εμφανές σημείο.
Εξασφαλίστε, λοιπόν, μία ευχάριστη εμπειρία για τον επισκέπτη του εστιατορίου σας, χωρίς να ξεχνάτε… Η εμπειρία ξεκινά από τη διαδικτυακή σας εικόνα.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε τώρα με την ομάδα της ASK Digital εδώ.