Επιχειρηματικοί στόχοι και περιεχόμενο: Ποια είναι η σύνδεσή τους;
Το περιεχόμενο και το content marketing αποτελούν έναν άριστο τρόπο, για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων. Η ποιότητα του συγκεκριμένου περιεχόμενου θα καθορίσει και την αποτελεσματικότητά του. Θέλουμε το περιεχόμενο να είναι πρωτότυπο, πρωτογενές, πλούσιο, στοχευμένο και να εξυπηρετεί τους επιχειρηματικούς στόχους. Πως θα επιτευχθεί αυτό;
Επιχειρηματικοί στόχοι και περιεχόμενο: Έτσι αλληλεπιδρούν!
- Κάθε επιχειρηματικός στόχος «μιλάει» στην ανάγκη και την επιθυμία του πελάτη- χρήστη. Έτσι το ποιοτικό περιεχόμενο θα πρέπει να μπορεί να καλύψει αυτή την ανάγκη ή την ορισμένη επιθυμία.
- Το δημοφιλές περιεχόμενο, που θα έχει απήχηση στο κοινό, θα προβάλλει και θα προωθήσει μία υπηρεσία ή ένα προϊόν στα Social Media.
- Οι επιχειρηματικοί στόχοι προβάλλονται και προωθούνται μέσα από το content marketing. Τρίπτυχο «παρουσίαση- προβολή- προώθηση» θα φέρει το αποτέλεσμα και την επίτευξη των στόχων μίας επιχείρησης.
- Το ποιοτικό περιεχόμενο συνεπάγεται αξιοπιστία κι εγκυρότητα για τον πελάτη- χρήστη.
- Οι επιχειρηματικοί στόχοι ανανεώνονται τακτικά και προσαρμόζονται στα δεδομένα της εκάστοτε εποχής. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με το περιεχόμενο. Η ανανέωση, η προσαρμοστικότητα, η ευελιξία και η συνέπεια καθορίζουν την αύξηση των πωλήσεων.
- Οι επιχειρηματικοί στόχοι και το περιεχόμενο αλληλεπιδρούν τόσο μεταξύ τους όσο και με το κοινό της επιχείρησης, αυξάνοντας το engagement.
Και στο τέλος έρχεται το content scoring… Σε αυτό βοηθούν οι πλατφόρμες marketing automation, oι οποίες αξιολογούν το περιεχόμενο καθημερινά και συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα σε σχέση με τα KPIs που έχουν οριστεί.