EShop: 5+1 λόγοι για να έχει το Blog του
To Blog αποτελεί ένα πολύτιμο επικοινωνιακό εργαλείο κι ένα όπλο του Marketing, το οποίο οδηγεί στο engagement με τον τελικό χρήστη και παρουσιάζει την κάθε επιχείρηση κατάλληλα. Πολλοί όμως αναρωτιούνται, γιατί είναι απαραίτητο να έχουν ένα Blog για το EShop τους.
Blog και EShop: Τα στατιστικά μίλησαν
- Το 60% των δυνητικών αλλά και ήδη υπαρχόντων πελατών συνδέονται καλύτερα με το brand.
- Το 47% των πελατών ενός EShop διαβάζουν περίπου τρία με πέντε άρθρα από το Blog, πριν αγοράσουν.
- Το 61% των χρηστών βασίζει τις αγορές του στις αξιολογήσεις που διαβάζει στο διαδίκτυο και στην αναλυτική περιγραφή των προϊόντων ενός EShop.
- Περισσότεροι από το 50% του κοινού που διαβάζουν άρθρα στο Blog ενός EShop, καταλήγουν και να αγοράσουν.
Γιατί να αποκτήσεις ένα Blog για το EShop σου
Αρχικά είναι ο καλύτερος τρόπος, για να ενημερώσεις επαρκώς το κοινό σου. Στη συνέχεια βοηθάς τον χρήστη και δυνητικό αγοραστή να παρακολουθεί τις τάσεις της αγοράς, που αφορούν στο προϊόν σου. Ένα Blog σού δίνει τώρα τη δυνατότητα να ενισχύσεις την περιγραφή των προϊόντων σου με οδηγίες χρήσεις και προτάσεις. Ουσιαστικά συμβάλλει με κάθε τρόπο στο να σε γνωρίσει το κοινό σου!
Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη της ένταξης ενός Blog όμως, είναι το ότι συμβάλλει αποτελεσματικά στη SEO (Search Engine Optimization) στρατηγική. Εσύ έχεις την ευκαιρία να χρησιμοποιήσεις τις λέξεις- κλειδιά που επιθυμείς και η Google απολαμβάνει να βλέπει ανανεωμένο, ποιοτικό περιεχόμενο και να σου δίνει την «προτεραιότητα» που χρειάζεσαι.
Bonus tip: Μην ξεχνάς ότι το περιεχόμενο του Blog σου πρέπει να είναι ποιοτικό, ενημερωμένο (σύμφωνο με τις τάσεις της αγοράς), τακτικό (τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα) και συνεπές (τόσο με κοινό στο οποίο απευθύνεται όσο και με τους χρόνους που θα δημοσιεύεται το κάθε άρθρο).