1. Γενικά
- Η ASK Digital λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 9π.μ.-5μ.μ. και οι διαθέσιμοι τρόποι επικοινωνίας είναι μέσω τηλεφώνου 210 22 07 419 ή μέσω email και ticketing system [email protected].
- Ο χρόνος πρώτης απόκρισης της ASK Digital στα αιτήματα υποστήριξης συνήθως λαμβάνει χώρα μέσα σε λίγα λεπτά και η ολοκλήρωση των εργασιών εξαρτάται από την πολυπλοκότητα τους.
- Με την εντολή έναρξης των εργασιών αποδέχεστε και τους όρους συνεργασίας.
2. Προσφορές
- Όλα τα αναγραφόμενα που εμπεριέχονται στις προσφορές που αποστέλλουμε, έχουν ισχύ για ένα μήνα από την αποστολή τους.
- Οτιδήποτε δεν αναγράφεται στις προσφορές μας κοστολογείται ξεχωριστά, πιθανόν με άλλη προσφορά.
- Οι προσφορές της ASK Digital αποτελούν πνευματικό δικαίωμα και δεν δημοσιοποιούνται.
3. Πληρωμές
- Τα έργα συνήθως εξοφλούνται σε δύο δόσεις εκτός αν υπάρξει διαφορετική συμφωνία με τον πελάτη. Η πρώτη δόση καταβάλλεται με την έναρξη του έργου και αποτελεί την προκαταβολή και η δεύτερη κατά την ολοκλήρωση του έργου.
- Για την έναρξη του έργου είναι απαραίτητη η καταβολή της συμφωνηθείσας προκαταβολής.
- Οι πληρωμές που αφορούν τις υπηρεσίες/προϊόντα φιλοξενίας/συντήρησης και ενοικίασης domain name προπληρώνονται ξεχωριστά κατά την έναρξη του έργου και δεν υπολογίζονται στα ποσά των δύο δόσεων αφορούν την κατασκευή έργου και αναφέρονται στην παράγραφο 3.1.
- Οι πληρωμές γίνονται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, μετρητά, paypal ή stripe.
- Αν ο χρόνος ολοκλήρωσης του έργου υπερβεί κατά τρεις φορές τον συμφωνηθέν χρόνο παράδοσης με υπαιτιότητα/καθυστέρηση του πελάτη τότε θα πρέπει να υπάρξει και μια ενδιάμεση δόση πληρωμής με το μισό ποσό που απομένει για την ολοκλήρωση του έργου. (π.χ. αντί για δέκα ημέρες που αναφέρεται στην προσφορά ξεπεράσει τις 30 ημέρες)
- Τα ποσά που αφορούν μισθώσεις σε server, φιλοξενία/συντήρηση και domain name δεν επιστρέφονται σε περίπτωση λύσης συνεργασίας.
- Το ποσό της προκαταβολής δεν επιστρέφεται σε περίπτωση λύσης συνεργασίας.
- Κανένα καταβληθέν ποσό δεν επιστρέφεται εφόσον έχουν γίνει εργασίες από την ASK Digital.
4. Χρονοδιάγραμμα παράδοσης
- Το χρονοδιάγραμμα παράδοσης αναφέρεται στις προσφορές που αποστέλλουμε και αφορά εργάσιμες μέρες.
- Το χρονοδιάγραμμα παράδοσης δεν συμπεριλαμβάνει μέσα την εισαγωγή και επεξεργασία περιεχομένου ιστοσελίδων εκτός αν αυτό αναφέρεται ρητά μέσα στην προσφορά μας.
- Το χρονοδιάγραμμα παράδοσης εξαρτάται άμεσα από τον χρόνο απόκρισης του πελάτη ως προς τα ζητούμενα που απαιτούνται από εκείνον και αφορά συνήθως το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας.
- Το χρονοδιάγραμμα δεν αφορά παράδοση λειτουργικοτήτων τρίτων όπως ρυθμίσεις epos τραπεζών, αποστολής αλγόριθμου μεταφορικών, ρυθμίσεις xml προμηθευτών κτλ.
5. Ανάπτυξη ιστοσελίδων και eshop
- Οι ιστοσελίδες και τα eshop που αναπτύσσουμε βασίζονται στο WordPress CMS και συνηθως σε themes και plugins που αναπτύσει η ASK Digital. Κάποιες φορές και ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποιο έτοιμο theme που καλύπτει τον πελάτη ή και κάποια plugins σύνθετων λειτουργικοτήτων.
- Οι ιστοσελίδες και τα eshop που αναπτύσσουμε μετά την παράδοση τους αποτελλούν ιδιοκτησία του πελάτη και μπορεί ανά πάσα στιγμή να λύσει συνεργασία με την ASK Digital και να τις μεταφέρει όπου αλλού επιθυμεί εκτός αν υπάρχει διαφορετική συμφωνία.
- Στην ανάπτυξη περιλαμβάνεται ενημερωτικό Popup που σχετίζεται με όρους χρήσης οι οποίοι παραδίδονται από τον πελάτη.
- Στην ανάπτυξη δεν περιλαμβάνεται επιλεκτική φόρτωση script που πιθανόν απαιτεί το GDPR.
6. Σχεδίαση ιστοσελίδων/eshop – γραφιστική προσέγγιση
- Όλα τα custom έργα μας ή σε όσα υπάρχει η αντίστοιχη συμφωνία με τον πελάτη σχεδιάζονται σε γραφιστικό μέσο τύπου Adobe XD.
- Ύστερα από έρευνα των αναγκών που υπάρχουν, παραδίδονται στον πελάτη 2 προτάσεις όσο αφορά την αρχική σελίδα του έργου για να επιλέξει το ύφος. Αν ο πελάτης επιθυμεί παραπάνω από 2 προτάσεις αυτό μπορεί να γίνει με το αντίστοιχο έξτρα κόστος.
- Μόλις ο πελάτης αποδεχθεί την αρχική σελίδα που επιθυμεί, προχωράμε σε μια πρόταση σχετικά με τις υπόλοιπες εσωτερικές σελίδες που έχει συμφωνηθεί στην προσφορά.
- Μετά την αποδοχή του γραφιστικού ακολουθεί η ανάπτυξη της ιστοσελίδας.
- Οποιεσδήποτε αλλαγές επιθυμεί ο πελάτης επί του γραφιστικού μετά την αποδοχή του, χρεώνονται ανάλογα.
7. Συντήρηση/Φιλοξενία ιστοσελίδων – eshop
- Τα πλάνα συντήρησης/φιλοξενίας αποτελούν πλάνα έναρξης. Σε περίπτωση που το website/eshop μεγαλώσει, θα πρέπει να διαμορφωθούν ανάλογα με το αντίστοιχο κόστος ώστε να γίνει αναβάθμιση του server.
- Οi server που φιλοξενούνται οι υπηρεσίες μας βρίσκονται στο Ηνωμένο Βασίλειο εκτός αν ζητηθεί κάτι άλλο από τον πελάτη.
- Οι υπηρεσίες της συντήρησης και της φιλοξενίας πηγαίνουν πάντα μαζί και δεν παρέχονται ξεχωριστά.
- Σε περίπτωση αναβάθμισης ή βλάβης της υποδομής του δικτύου ή των data center που φιλοξενείται η ιστοσελίδα σας, ο χρόνος μη πρόσβασης στις υπηρεσίες σας καθορίζεται από τον πάροχο του data center.
- Ο πελάτης μπορεί να έχει πλήρη πρόσβαση στον server και στην ιστοσελίδα του ανά πάσα στιγμή για να μεταφέρει ή να διαχειριστεί το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του.
- Σε περίπτωση λύσης συνεργασίας ο πελάτης έχει όλα τα δικαιώματα της σελίδας και μπορεί να την μεταφέρει όπου εκείνος επιθυμεί.
- Όσο τηρείται συμβόλαιο φιλοξενίας/συντήρησης με τον πελάτη, ο πελάτης διαχειρίζεται την ιστοσελίδα του με δικαιώματα editor ή shop manager και όχι administrator για λόγους ασφαλείας εκτός αν έχει συμφωνηθεί κάτι άλλο. Παρόλα αυτά μπορεί να έχει τα στοιχεία χρήστη adminstrator.
- Στην συντήρηση/φιλοξενία τις ιστοσελίδας σας παρέχονται υπηρεσίες τακτικών ενημερώσεων των WordPress core και plugins, έλεγχο καλής λειτουργίας ενημερώσεων σε κλώνο πριν την Live ενημέρωση καθώς, βελτιστοποίησης ταχύτητας και ασφάλειας καθώς και παρέχονται δωρεάν άδειες των Plugins WPML για την ρύθμιση της πολυγλωσσικότητας όπου αυτό έχει συμφωνηθεί και WP Rocket για γρήγορη φόρτωση της ιστοσελίδας.
- Σε περίπτωση που γίνει η φιλοξενία σε server του πελάτη, θα πρέπει ο server να πληρεί τις προδιαγραφές για να μπορέσει να γίνει κατασκευή καθώς και συντήρηση της ιστοσελίδας/eshop από την ASK Digital. Επίσης οποιοδήποτε θέμα αναβάθμισης ή ρύθμισης αφορά τον Server αποτελεί ευθύνη του πελάτη.
8. Υποστήριξη, διαχείριση και ανάπτυξη νέων λειτουργικοτήτων μετά την παράδοση του έργου
- Οποιαδήποτε αλλαγή, υποστήριξη ή ανάπτυξη νέας λειτουργικότητας ζητηθεί από τον πελάτη μετά το πέρας της ολοκλήρωσης και παράδοσης του έργου κοστολογείται κατά περίπτωση με νέα προσφορά από την ASK Digital.
- Στα πλαίσια της συνεργασίας στο κομμάτι της φιλοξενίας, παρέχεται η δημιουργία έως 5 email accounts των οποίων την ρύθμιση σε τοπικούς clients αναλαμβάνει ο τεχνικός του πελάτη.
9. Ανανεώσεις υπηρεσιών
- Η ανανέωση των υπηρεσιών που αφορούν επαναλαμβανόμενες πληρωμές, όπως domain names και φιλοξενία/συντήρηση ιστοσελίδων εκτελούνται αποκλειστικά με ευθύνη του ίδιου του πελάτη από τον πίνακα ελέγχου του https://www.askdigital.gr/cp/login εκτός αν αυτό οριστεί διαφορετικά από την ASK Digital.
- Ο πελάτης λαμβάνει επαναλαμβανόμενες ειδοποιήσεις πληρωμής πριν την λήξη των υπηρεσιών του. Η συχνότητα των ειδοποιήσεων ορίζεται από την ASK Digital.
- Αν ο πελάτης δεν προβεί σε ανανέωση των υπηρεσιών του έπειτα και από την τελευταία ειδοποίηση λήξης που θα λάβει, τότε οι υπηρεσίες του διακόπτονται άμεσα με αποτέλεσμα την παύση λειτουργίας της ιστοσελίδας/eshop του.
10. Προσωπικά δεδομένα.
- Τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη εξυπηρετούν αποκλειστικά λογιστικούς σκοπούς, δεν μοιράζονται σε τρίτους.
- Επικοινωνία με τον πελάτη μπορεί να υπάρξει από την ASK Digital με σκοπό την καλυτέρευση της υπηρεσίας του πελάτη ή την ανακοίνωση προβλημάτων.
11. Υποχρεώσεις της ASK Digital
- Η ASK Digital υποχρεούται να τηρήσει τους όρους χρήσης που την αφορούν καθώς και ότι αναφέρεται στις προσφορές που αποστέλλει.
- Η ASK Digital παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας εφ όρου ζωής εφόσον τηρείται συμβόλαιο συντήρησης/φιλοξενίας με τον πελάτη. Οποιοδήποτε πρόβλημα που αφορά την υποδομή και την λειτουργία της ιστοσελίδας/eshop προκύψει μέσα σε αυτό το διάστημα, θα διορθωθεί χωρίς οικονομική επιβάρυνση του πελάτη. Η εγγύηση καλής λειτουργίας δεν αφορά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας καθώς και προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν ενέργειες του πελάτη
- Η ASK Digital οφείλει να ολοκληρώσει το κάθε έργο μέσα στο χρονοδιάγραμμα που έχει συμφωνηθεί εκτός αν ο πελάτης ή οι λοιπές συμβαλλόμενες υπηρεσίες (τράπεζες, μεταφορικές εταιρίες, προμηθευτές) καθυστερούν στην επικοινωνία ή την υλοποίηση των δικών τους στοιχείων.